Jakie są zasady serwisowania towaru objętego gwarancją?
Większość towarów dostępnych w naszej ofercie posiada gwarancje producenta, która jest realizowana bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe (z pominięciem sprzedawcy).
Wraz z towarami, wydawane są karty gwarancyjne producenta, na której znajdują się następujące informacje:
– zasady gwarancji dotyczące danego towaru;
– wykaz miejsc, do których należy dostarczyć towar w przypadku jego uszkodzenia.
Z reguły punkty serwisowe znajdują się w większych miastach na terenie całego kraju. Jeżeli towar nie zawiera karty gwarancyjnej, wówczas zasady serwisowania dostępne są na stronie internetowej producenta.
Bardzo duża część towarów objęta jest gwarancją typu door-to-door co oznacza, że gwarant wyśle kuriera po reklamowany towar a następnie tą samą drogą go odeśle (na swój koszt)
Serwisowanie bezpośrednio w punkcie serwisowym producenta jest najszybszą formą realizacji reklamacji.
W przypadku towarów z gwarancją „wewnętrzną” gwarantem jest sprzedawca i reklamowany towar należy dostarczyć do sklepu.
Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest wystawiony przez firmę Eldom dowód zakupu (faktura lub paragon), który Kupujący otrzymuje wraz z produktem.
Dla kupujących będących konsumentami dajemy również możliwość zgłaszania reklamacji z tytułu rękojmi oraz pośrednictwa w reklamacji u producenta (czyli towar można dostarczyć do nas, a my przekażemy go do serwisu producenta w imieniu Klienta).
Ostateczny termin rozpatrzenia reklamacji oraz poinformowania o jej rozpatrzeniu klienta wynosi 14 dni.