Jakie są zasady serwisowania towaru objętego gwarancją?

 

Większość towarów dostępnych w naszej ofercie posiada gwarancje producenta, która jest realizowana bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe (z pominięciem sprzedawcy).

Wraz z towarami, wydawane są karty gwarancyjne producenta, na której znajdują się następujące informacje:

- zasady gwarancji dotyczące danego towaru;

- wykaz miejsc, do których należy dostarczyć towar w przypadku jego uszkodzenia.

Z reguły punkty serwisowe znajdują się w większych miastach na terenie całego kraju. Jeżeli towar nie zawiera karty gwarancyjnej, wówczas zasady serwisowania dostępne są na stronie internetowej producenta.

Bardzo duża część towarów objęta jest gwarancją typu door-to-door co oznacza, że gwarant wyśle kuriera po reklamowany towar a następnie tą samą drogą go odeśle (na swój koszt)

Serwisowanie bezpośrednio w punkcie serwisowym producenta jest najszybszą formą realizacji reklamacji.

W przypadku towarów z gwarancją "wewnętrzną" gwarantem jest sprzedawca i reklamowany towar należy dostarczyć do sklepu.

Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest wystawiony przez firmę Eldom dowód zakupu (faktura lub paragon), który Kupujący otrzymuje wraz z produktem.

Dla kupujących będących konsumentami dajemy również możliwość zgłaszania reklamacji z tytułu rękojmi oraz pośrednictwa w reklamacji u producenta (czyli towar można dostarczyć do nas, a my przekażemy go do serwisu producenta w imieniu Klienta).

Ostateczny termin rozpatrzenia reklamacji oraz poinformowania o jej rozpatrzeniu klienta wynosi 14 dni. 

 

Złotów, ul. Grochowskiego 11
tel. (067) 265 32 89 – AGD
tel. (067) 265 00 44 – RTV
e-mail: eldom_zlotow@op.pl
Złotów, pl. Kościuszki 8
tel. (067) 263 29 42