SKLEP WIELOBRANŻOWY ELDOM SPÓŁKA

JAWNA B.CARIUS, M.CARIUS

UL. GROCHOWSKIEGO 11 77-400 ZŁOTÓW

 

"Sklep Wielobranżowy Eldom Spółka Jawna Beata Carius Marek Carius" zajmuje się sprzedażą sprzętu RTV i AGD najwyższej klasy, komputerów, skuterów, motorowerów, rowerów, sprzętu sportowego. Szeroki wybór produktów dostępnych w najlepszych cenach zapewnia każdemu klientowi szansę odszukania rzeczy zgodnych z wymaganiami. Sklep oferuje profesjonalną obsługę podczas kupowania, a także sporo atrakcyjnych promocji. Na dodatek klienci mogą liczyć na stałe powiększanie się gamy produktów.

Jeśli chcesz skontaktować się telefonicznie, wybierz numer 67 263-32-89, lub mailowo, wyślij wiadomość na adres eldom_zlotow@op.pl.

Wszystkie niezbędne dane o działalności firmy odszukasz pod adresem www.eldomzlotow.pl
Dokumenty firma przyjmuje faksem pod numerem 67 263-29-42.
W KRS firma widnieje pod numerem 0000059823.

Numer NIP firmy to: 767-000-04-54
Siedziba firmy mieści się pod adresem: pl. Kościuszki 8, 77-400 Złotów.

Ceny umieszczane na towarach są cenami brutto podanymi w złotych polskich, zawierają podatek VAT.

Usługi dodatkowe tj. transport, montaż, inne są płatne dodatkowo, a ich cena jest ustalana podczas zakupu towaru.

Zakupiony towar jest wydawany klientowi w chwili zakupu lub innym terminie po uzgodnieniu z klientem.

 

 

Jakie są zasady serwisowania towaru objętego gwarancją?

 

Większość towarów dostępnych w naszej ofercie posiada gwarancje producenta, która jest realizowana bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe (z pominięciem sprzedawcy).

Wraz z towarami, wydawane są karty gwarancyjne producenta, na której znajdują się następujące informacje:

- zasady gwarancji dotyczące danego towaru;

- wykaz miejsc, do których należy dostarczyć towar w przypadku jego uszkodzenia.

Z reguły punkty serwisowe znajdują się w większych miastach na terenie całego kraju. Jeżeli towar nie zawiera karty gwarancyjnej, wówczas zasady serwisowania dostępne są na stronie internetowej producenta.

Bardzo duża część towarów objęta jest gwarancją typu door-to-door co oznacza, że gwarant wyśle kuriera po reklamowany towar a następnie tą samą drogą go odeśle (na swój koszt)

Serwisowanie bezpośrednio w punkcie serwisowym producenta jest najszybszą formą realizacji reklamacji.

W przypadku towarów z gwarancją "wewnętrzną" gwarantem jest sprzedawca i reklamowany towar należy dostarczyć do sklepu.

Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest wystawiony przez firmę Eldom dowód zakupu (faktura lub paragon), który Kupujący otrzymuje wraz z produktem.

Dla kupujących będących konsumentami dajemy również możliwość zgłaszania reklamacji z tytułu rękojmi oraz pośrednictwa w reklamacji u producenta (czyli towar można dostarczyć do nas, a my przekażemy go do serwisu producenta w imieniu Klienta).

Ostateczny termin rozpatrzenia reklamacji oraz poinformowania o jej rozpatrzeniu klienta wynosi 14 dni. 

 

 

Złotów, ul. Grochowskiego 11
tel. (067) 265 32 89 – AGD
tel. (067) 265 00 44 – RTV
e-mail: eldom_zlotow@op.pl
Złotów, pl. Kościuszki 8
tel. (067) 263 29 42